klik!2

Isnin, 7 Januari 2013

Cerkon 12, Kawan Yang Sangat Pandai Menjaga Hati

Tiada yang benar melainkan cerkon(cerita kontot) yang sangat benar-benar berlaku..hehe..aku nak cerita pasal kawan yang sangat pandai menjaga hati.

Aku skrg duk berniaga pakaian keselamatan(PPE). Adela kedai kecik2. Ofis pon kecik area Kuantan. Tapi blehla nak tido2. Hidup gaya koboi, tido ofis. Cut cost!! Satu hari member datang dari Terengganu. Tumpang tido skali kat opis.

Time tido tu elok je. Takde hal. Tapi bangun esok hari aku ternampak bnda ni(gambar bawah ni) kat tempat beliau tido....
Esok pagi2 beliau (murad) bangun dengan selamba dan sengih2 cakap ngan aku..

Murad : Jat, malam tadi aku ambik earplug ko. Brape inggit? Aku nak beli.
Ijjat : RM2 je..ko pakai buat ape??
Murad : Ko dengkur kuat dohhh..tak tahan aku..aku teringat earplug kat kedai ko..aku pakai la..sedap je tido..
Ijjat : FINEEEEEEEEEEEEE....wakakakkakakakaka...(tumpang gelak je la..nak lempang kang member)

*walaupun tajuk cerkon ni gini,tapi gua tak kecik ati kay!!tp cukup terhibur;))) mentang2 la member jual PPE~
tp kire power gak la dengkuran aku..agak2 sama ngan jet kot frekuensi bunyi dan desibell dia..pasal earplug ni org slalu pakai kat airport, tgk F1, kerja yang mesin bsing2...anyway,dapat idea!!!!!!!!!!nanti kawen,gua beli earplug company banyak2...bagi bini pakai...untung!!!pasal gua dapat ngan harga kosss...ngahahhahahahahahhaaaa;ppppppppp

Survey!