klik!2

Isnin, 28 November 2011

Cerkon 7, Pandai Berjenaka Adalah Bonus Untuk Pikat Wanita

Pandai berjenaka kena pada tempatnya sememangnya bonus yang cukup besar untuk memikat wanita..Salam(bukan name sebenar) sememangnya dah lama mengidam nak nikah..lantaran setiap hari berimaginasi memiliki bini yang sah, beliau desperate meluahkan hasrat hatinya kepada aweknya..

Salam : duit dah cukup ni..jom laa kawen

Awek : eh..itu bukan syarat utama..

Salam : ye, aku tau..ko tak pandang duit aku..ko nak diri aku kan??

Awek : eh eh..tak langsong!!

Salam : alaaa...aku hensem kan??

Awek : dahi pon besar mesen jahit...ade hati ngaku hensem..hiskkkk

Salam : dah tu ape syarat utamanya???

Awek : alaa..lupa la tu..nyanyukkk...kan dulu ko janji nak improve sense of humor...tak kelako langsong la ko ni...

Salam : alaaa..lepas kawen nanti aku buat laa kelakar banyak2...

Awek : janji ye??

Salam : janji!!!

Awek : ko jangan mungkir..kalo still tak kelako...kita mungkin boleh cerai...dalam 24 jam!!

Salam : tapi kenape ye???

Awek : alaaa...janganla banyak soal..yang penting ko boleh buat lawak!!!!!tahap amer ketot raje lawak baik tak payah...aku nak tahap sepah!!!!

Salam : iyelahhhh!!!!!!!!!!!!!!!!

....................................................................................................................................................................

Hari berganti hari...akhirnya mereka selamat dinikahkan di sempadan...
Malam harinya waktu bersama keluarga, sebelum masuk bilik tidur...
Semua ahli keluarga awek dah ade kat ruang tamu..

adik awek : cepatlaaa bang....buat laa lawakk...cepat laaa

mak awek : makcik minat betol yus jambu tu...makcik harap sangat muke anak ni macam yus jambu

ayah awek : ko ni reti ke tak reti ni wak lawak?? kalo tak reti, jangan usik anak aku!!!cerai skarang!!!

abang awek : ko nampak parang ni??? baik wat kelako skarang!!!!!

awek : aku dah kate, IMPROVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 ulasan:

Syuhada Omar berkata...

banyak cerkon kau rupanya..hahahaa, pandai berjenaka tak perlu copy mana-mana pelawak, just be yourself, express your very own humor style dan awek akan suke ko, bukan yus, shuib and so on! huhuhuu, by the way, selamat mengurat!

amer @ ijjad berkata...

ahahahaa...apsal slamat mengurat..power betoll..

Survey!