klik!2

Isnin, 12 September 2011

Cerkon 5, Bodo, Tak Sekolah!!!

Minggu lepas aku ade trip ke Kelantan..Dari Temerloh ni ke kelantan pjalanan 8 jam..bertolak 9.30 malam,sampai 5.30 pagi.. Bas lalu ikut jalan pantai melalui Terengganu. Minggu ke-2 raya. Masih lg mood raya, jumpa sanak saudara sebelah sana. Pegi ngan ayahsu, uncle paling rapat. Tapiii.. Suatu kejadian tak diingini berlaku...

Sampai je Dungun bas berenti..untuk penumpang buang air dan makan2..Dungun ni halfway,dalam 4 jam perjalanan dari Temerloh..aku pon turun jugak...tp kaki aku cam x sedap je...dua2 otot betis aku dah ketat...haisshhh...tp aku still jalan cam biase..

Dekat2 nak sampai Kota Baru, aku dah mula tak sedap kaki..haihhhhhh~~~ Bila nak turun ke stesen bas Kota Baru tu, aku dah fully cramp..kejang sekejangnya...ROSSSAKKKKKKKK trip aku kali ni...

aku : aduhhh..sakitnye kaki ni..cramp aaa ayahsu!!(sambil turun tangge bas)

ayahsu : tu laaaaa...org dah pesann....jangan pakai sluar pendekkk...tak dengarr...

aku : laaa....slalunye ok je, tak sangka pulak boleh cramp camni...

ayahsu : haha..bodo, 8jam bejalan malam...aircond bas pulak tu..

aku : beku betis amer...hahahahaaa...

3 hari aku merana..terencat keseronokan bercuti..hiskkkk....bodo,tak skolah!!

dalam gambar ni laa 3 quarter kesayangan aku..maklum lah, sejak aku tak cergas sehari dua ni, sedap je pakai 3quarter..selesaa gitu!!!haha...

moral of the story, jgn pakai 3 quarter untk percutian..mat saleh takpe kot,sbb dorg dah biase mncapai paras negatif dajah selsius..

Tiada ulasan:

Survey!