klik!2

Selasa, 5 Julai 2011

Ombak

Jika dendam masih membara, apa perlu aku lakukan??
Satu-satunya dendam yg mengambil tempat di hati..
Telah jutaan kali kupujuk hati supaya maafkan saja..
Tapi setelah fikirkan penderitaan yg bukan shj mjejaskan fizikal,malah suatu ketika dahulu kerana dia aku sengsara derita sehinggakan terabai kesihatan rohani..
Aku benci dia..jgn sampai nampak di mata..dia pasti mati..
Tiada kabar lebih menggembirakan selain drpd menerima berita kesedihannya dan juga kematiannya..
Ini bukan puisi..tiada makna tersembunyi..apa tertulis itulah maksudnya..
Sisi gelapku mengambil tempat di blog ini..biar sekalian tahu aku ada satu dendam..
Yang cuba aku lucutkan..tetapi tidak mampu..biar dosanya melekat..hingga aku mati..aku x mampu maafkan..tidak bereti ku tak mahu maafkan..bukan ku x coba..aku x mampu...maaf~

2 ulasan:

kyoshi_sousuke berkata...

ombak ke ongbak??hehe 0_o

amer @ ijjad berkata...

hak2..biase..

Survey!