klik!2

Ahad, 10 April 2011

Blog Wajah Baru

Salam blogging semua..Selamat dan sejahtera ke atas anda semua.

Harini hari yang gembira,teruja dan bersemangat. Kerana setelah hampir 4tahun dalam arena penulisan blog, wajah blog kesayangan ini berubah untuk kali ke-2. Walaupun kadangkala tampak terbiar, tetapi blog ini masih lagi bernyawa sehingga kini. Sepanjang 2010 yang mencatatkan hanya 6 entry, kali ini aku lebih bersemangat menjengah blog. Nantikan pengalaman pahit dan manis aku kay~~(cam ade pminat lak)..hehe..tp itulah kuasa blog!..tidak memerlukan org lain untuk hidup..andaikata tiada seorang pun melawat blog ni, tp masih, kepuasan aku terletak pada pengongsian pandangan dan pengalaman..kebaikan kita kongsi bersama sbg tauladan, tp yg buruk bersama kita jadikan sempadan.

Apepon, jutaan terima kasih kepada rakan blogger saya DIN JERUNG pemilik blog "Sarang Jerung". .bukan sekadar rakan di alam maya, beliau juga merupakan sahabatku di universiti. Tidak keterlaluan andaikata aku katakan tanpa beliau, mungkin aku tidak akan menamatkan pengajian di UMP. Berkalung penghargaan atas kesudian menghasilkan banner baru ini. Perccaya atau tidak, aku terharu!!ahakzzzz~~~ayuh, lawati blog beliau http://www.izzudin.com/ . Thanx Brother DIN!! God Bless You!!

Hidup tak lama,
mati tak disangka-sangka,
sampai masa Izrael menjelma,
putuslah hubungan jasad dan nyawa..

Selagi hidup, kan kuterus menabur bakti. Salah satu jalannya, BLOGGING!..

Tiada ulasan:

Survey!