klik!2

Khamis, 25 Jun 2009

Blog Wajah Baru!! Masuk2!! =p

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua. Semoga kita sentiasa berada dalam rahmat Allah yang Esa. Tanpa rahmatnya, tidaklah mampu untuk sekadar bernafas sekalipun. Syukur kepadaNya. Kepada yang sakit, bersyukurlah. Kerana sesungguhnya penyakit itu penghapus dosa. Kepada yang sedang bersedih, dekatkanlah diri kepadaNya, semoga hari-hari yang dilalui lebih bermotivasi dan bersemangat. Apa-apa juga keadaan, semoga kita sentiasa tersenyum=)

Blog sudah berwajah baru, tiada lagi gambar "muke x puas ati" kat banner. Dan yang paling penting berlatarbelakang hijau yang pada pandanganku warna yang mendatangkan ketenangan. Inilah hasil melepaskan tekanan selepas 2 3 hari bersengkang mata untuk peperiksaan akhir. Setelah habis final exam, kebetulan pula akaun nuffnangku dah dimasuki duit!!kcingg2!! Maka bertambah semangatlah aku untuk terus menulis blog. Terima kasih juga kepada para pelawat.

Semester pendek telah tamat. Aku ada lebih kurang 10hari lagi sebelum sem baru bermula. Jumaat pulang dan akan rehat dengan bahagianya. Nak memancing, baca perkembangan dunia, mendalami ilmu2, berjumpa adik2 sepupu dan saudara mara, melawat lembu ummi, dan merenung TV sampai remote rosak. Bahagianyaaaa... warghhh... Apapun semoga sem depan lebih baik dari segi sikap, motivasi, pengurusan masa, hubungan sesama kawan, kesihatan, keimanan, kerajinan dan aspek2 yang diperlukan untuk menjadi pelajar yang cemerlang.

Kepada semua, Ramadahn akan menjelma. Hari ini sudah 2 Rejab, bereti ada 2 bulan lagi. Waktu Rejab dan Syaaban inilah kita nak training. Terutama kepada wanita, gantilah yang mana dah tertinggal kay. Nanti dah bukak sem macam2 alasan lak. Semoga kita semua dapat lalui Ramadhan dengan sempurna. Oleh itu, ayuh bersama memupuk semangat Ramadhan dari sekarang. Jangan sia-siakan untuk tahun ini=)

Entry berikutnya aku akan menceritakan pengalaman hidup sepanjang semester pendek dan sambungan kepada entry "emas".. Insyaallah..Tungguuuu=)


Temerloh Bandar ikan patin. Kampung halamanku. Gambar sebelah menunjukkan sungai kebanggaan peduduk di sini yang mengandungi ikan patin yang banyak dan enak. Nantikan aku patin..heheheee..

Tiada ulasan:

Survey!